8 de juliol del 2011

Caçador d'instants

Captar l’instant per guardar-lo eternament. Imagino que aquesta és la idea bàsica de la fotografia. Agafar bocins del món que t’envolta i tancar-los en un “pot de formol” rectangular per gaudir-ne sempre que vulguis. És més, en el món tecnològic en que vivim és possible adaptar aquests bocins de realitat al teu gust. Fins i tot millorar-los.

La fotografia és complexa i, en realitat, fins ara mai m’havia atret. Les fotos? Que les faci el papa amb la càmera, jo em limito a sortir-hi. El raonament del nen... vaja, el raonament inconscient que imagino que em devia fer de petit. Lògica pura.


Uns anys més tard però, potser per la carrera, o potser no, el món de la fotografia se’m comença a fer proper. I més amb l’arribada d’una càmera reflex a casa, una Canon 550D. Com a nou en el tema, només en tinc elogis.


Captar instants pot ser molt interessant. I en un estiu els instants volen, així que miraré de caçar-ne algun. De tant en tant penjaré algun d’aquests moments al bloc i, si puc, miraré de fer jo mateix les fotos que acompanyin els nous posts.

1 comentaris:

Marta ha dit...

El món de la fotografia és tan meravellós...espero que puguem gaudir-ne junts ben aviat fent alguna sessió de fotografia a qui tu i jo sabem jeje Molt bona entrada Arnau!

Publica un comentari a l'entrada